Sekitar Kursus KJP 2018 kendalian admin

28 Dis 2018...Coretan ditulis

Tahun baru 2019 tidak lama lagi,.....semoga ada sinar baru untuk semua pengujung blog ini. Ilmu pengetahuan, kemahiran dan pendidikan mengikut aliran teknikal dan juga vokasional sudah tentu membantu para pelajar dan pencinta-pencinta hobi berbentuk teknikal dan juga kemahiran tertentu. 


Anda semua bebas untuk memilih jenis ilmu dan teknologis. Minat dan kemahiran pula perlu seiring untuk membina masa depan, kerjaya dan kemajuan kendiri. Perkara yang lebih penting untuk dimiliki adalah keinginan anda (passion) dan perlu ambil berat (concern) mengenai ilmu pengetahuan yang baru dan kemahiran yang hendak diperbaiki. Bagi peminat-peminat pendidikan teknikal, teruslah berusaha untuk memajukan diri sendiri dan keluarga. Banyak institusi kemahiran dan pengajian tinggi yang ada dan ianya mampu mengeluarkan ilmuwan teknikal. 

Sepanjang kursus KJP 2018 yang lalu, jelas kelihatan minat dan kesungguhan anak-anak pelajar dan peserta yang tidak melepaskan peluang untuk menimba ilmu dan kemahiran. Tahniah kepada semua peserta dan pengunjung 2018. Semoga ianya sentiasa memberi manfaat dan kesan yang berguna hasil kursus yang dihadiri.

Syabas semua, usaha berterusan berserta keazaman & kegigihan dalam menjalankan tugas amali yang diberikan sudah tentu mampu melahirkan generasi yang mengutamakan hasil pembelajaran yang berkualiti. Semoga bertemu lagi dalam kursus tahun hadapan. Bravo!!!