KJP ADTEC Jerantut 2019 - Februari 2019 - Tinggalkan pesanan pada komen

Salam semua...

Kursus Jangka Pendek (KJP) 2019 - Short course dibuka untuk semua, level sekolah Form 1 ke atas adalah lebih baik, namun jika anda faham dan boleh bekerja DIY mengikut arahan dan guide lines oleh instructor, u are also welcome to join this course without only specific to certain ages.

Cadangan tarikh kursus RC Robotic Car #1 dijangka pada 18 Februari 2019, jadi mana2 yang berminat boleh, tinggalkan no.contact pada komen post ini @ hubungi admin melalui emel pdadtecmlk@gmail.com atau Call 09-2663391.

Manakala cadangan untuk kursus lanjutan adalah pada 23 dan 24 Februari 2018 (sabtu - ahad) untuk kursus RC Robotic Car #2 yang 100% DIY amali untuk hasilkan robot kereta kawalan jauh- dibimbing oleh pengajar.

Pelajar-pelajar / peserta dapat bersama-sama membina robot dengan rekabantuk / design mengikut kemahuan sendiri.

Penyambungan komponen, peranti, wire jumper, soldering dan kekemasan serta pengujian aturcara yang dibangunkan melalui arduino programming dan peranti yang disambungkan juga akan membantu para peserta lebih memahami rekabentuk yang dibuat. 

   Semoga anda semua mengambil peluang yang ada ini. Kos untuk kursus juga sangat berpatutan dan sesuai dengan amali dan pengetahuan yang akan diperolehi sepanjang kursus. PASS amali, Jom sertai. TQ all.




1 comment:

  1. sila tinggalkan no.wasap/call anda di sini- admin akan reply / emel pun boleh. Tq all

    ReplyDelete